5.ua

Туристичний бренд України презентували у столиці

    Кажуть: для цього потрібне унікальне туристичне позиціонування. За словами організаторів, це найбільший брендинговий проект за всю історію незалежної України. За місяць автори розробили кілька десятків логотипів. За основу взяли англійську літеру «Ю» як символ магніту, що має притягувати туристів. Крім логотипу, туристичний бренд України складається іще зі слогану та музики. Побачити остаточний результат усі охочі зможуть вже цієї п’ятниці.

    Тетяна Жданова, співавтор ідеї: "Вы увидите противопоставления. Главная фигура, которая заложена в логотип - метафора - это магнит. Вот эти вот полярности, которые формируют культуру Украины - в этом магните реализуются, но на самом деле магнит не будет центральной частью логотипа. Центральной частью будет пиктогранник, система - обьединение противоположностей, которая будет работать как визуальный конструктор. Мы хотим позиционировать Украину как особый мир, куда турист может приехать принять решение, подумать, услышать свою душу".

    Попередній матеріал
    У Бангладеш горіла швацька фабрика: загинули 10 людей
    Наступний матеріал
    Сьогодні депутати займуться пенсіями і податками
    Теги: