Анімаційний фільм під назвою "Усім потрібен дім" посів перше місце у фіналі конкурсу найкращої соціальної відеореклами про проблеми внутрішніх переселенців, організованого Molodiya Festival спільно з Агентством ООН у справах біженців і креативним агентством PROVID. Про це на своїй Facebook-сторінці повідомила автор сценарію і продюсер ролику Ірина Еркан.
Авторами 1-хвилинним фільму є вимушені переселенці зі сходу України. "Ніхто не розповість про переселенців, краще нас самих. Так вирішили, і в той же вечір накидали 6 сценаріїв для соціального ролика. ... Вся робота, від ідеї до озвучення, зроблена нами, "переміщеними особами", – написав з цього приводу в Facebook один із творців фільму Макс Коротич.
Нагородження переможців конкурсу від Molodiya Festival відбулося 4 березня. Наприкіці лютого стрічка "Всім потрібен дім" також посіла перше місце на Дев'ятому Національному фестивалі соціальної реклами в номінації "Соціальна відеореклама". Ролик доступний до перегляду на YouTube.
Як повідомляв 5.ua, з початку АТО Держслужба з надзвичайних ситуацій зареєструвала понад 1 млн 18 тис. вимушених переселенців. Серед них – понад 490 тис. людей з інвалідністю та людей літнього віку, а також понад 168 тис. дітей