Таку інформацію 21 січня оприлюднила прес-служба Укрзалізниці.
Зокрема, стало відомо, що на місце аварії виїхали 2 відновлювальні поїзди, а також 5 одиниць важкої бульдозерної техніки. 25 п’ять вагонів, що вціліли після сходу, були відправлені до станції Комиш-Зоря, ще 30 – залишаються на місті аварії та не підлягають відновленню.
Ремонтні роботи здійснюватимуться у три етапи. Спочатку буде очищено колію від пошкодженого рухомого складу, потім залізничники проведуть відновлювальні колійні роботи та розпочнуть відбудовумостового переходу.
У результаті диверсії пошкоджено двоколійну ділянку колії довжиною близько 500 метрів. Також постраждав 15-ти метровий двоколійний мостовий перехід, зокрема частково пошкоджена опорна споруда, одна з балок залізобетонної прогонової будови та плити перекриття.
Загалом за час проведення АТО на Донецькій залізниці (йдеться про територію, яку контролюють як органи державної влади України, так і незаконні збройні формування) було зафіксовано 328 випадків пошкодження залізничної колії. Поки що залізничники не мають можливості відновити колію у 60 місцях.
"Це цифри досить приблизні, адже точну інформацію з об’єктивних причин отримати складно. Багато ділянок залишаються замінованими, навколо них стоять блокпости й залізничники не мають доступу до них", – розповів в інтерв’ю галузевій газеті "Магістраль" начальник відділу поточного утримання департаменту колії Укрзалізниці Володимир Чемеринський.
У залізничному відомстві повідомили, що внаслідок бойових дій у Донецькій і Луганській областях орієнтовно постраждали до 1,5 тис. об’єктів транспортної інфраструктури, для відновлення яких, за попередніми підрахунками, необхідно понад 850 млн. грн., з них лише 414 об’єктів розташовані на контрольованій території, причому 242 приведені до робочого стану, а інші планується відновити у 2015-му році.