
Укрзалізниця відправила у перший рейс вантажний поїзд із 76 нових піввагонів вітчизняного виробництва
Вантажний парк Укрзалізниці поповнили 76 піввагонів виробництва державного підприємства "Укрспецвагон", які збудовані за кошти залізниць України. Введення їх в експлуатацію відбулося безпосередньо на підприємстві – виробництві.
Про це 30 жовтня повідомили у прес-службі Укрзалізниці.
Як зазначено у повідомленні, із 76 піввагонів 64 збудовані у жовтні. Із нових піввагонів сформовано вантажний поїзд для перевезення руди за закільцьованим маршрутом "Лозова – Кривий Ріг – Ужгород" і далі на Польщу.
"На 2014 рік на підприємстві "Укрспецвагон" спочатку планувалося виконати лише різні види ремонтів вагонів, а не будувати нові, оскільки коштів на це не було передбачено. Але генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк знайшов можливість для оновлення вантажного парку за кошти залізниць України", – зазначив начальник департаменту вагонного господарства Укрзалізниці Олексій Ткачик.
Також за словами начальника департаменту вагонного господарства Укрзалізниці, розміщення замовлення на підпорядкованому Укрзалізниці підприємстві – ДП "Укрспецвагон" має переваги, одна з них – менша собівартість. Зокрема, собівартість виготовлення піввагону на власних підприємствах становить 449 тис. грн., в той же час середня ринкова вартість нового піввагону – близько 555,6 тис. грн. без ПДВ.
За його словами, виділити на будівництво вагонів кошти вдалося завдяки ефективній фінансовій політиці нового керівництва галузі, зокрема за рахунок заощадження ресурсів і проведенню низки заходів: зменшенню договірних цін на закупівлю матеріалів та запасних частин до рівня 2013 року на 15%, економії витрат на залізницях та підприємствах залізничного транспорту, відмові від підрядних фірм з охорони підприємств та ін.
Керівник "Укрспецвагону" Андрій Анофрієв розповів, що підприємство переважно спеціалізується на виконанні ремонтів, але здатне будувати і нові вагони – близько 300 у місяць. На підприємстві трудяться понад 2 тис. працівників, а середня заробітна плата становить більш ніж 4 тис. грн. Також Андрій Анофрієв зазначив, що підприємству приємно виконувати замовлення Укрзалізниці, адже тут будують вагони і для інших організацій.
Наступний матеріал
Порошенко, Яценюк і Садовий обговорили майбутню коаліцію
Loading...