У Києві запустили базу даних про бізнес столичних депутатів
У Києві запустили базу даних про бізнес столичних депутатів
twitter.com

Українська влада веде тарифну війну з бізнесом – експерт

    Зі слів Біленького, процес зростання тарифів в Україні відбувається постійно і при цьому "кулуарно" – під виглядом проєвропейських ініціатив

    Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) планує змінити підхід до розрахунку вартості транспортування природного газу для споживачів, що призведе до удару по українській промисловості. Про це написав на своїй сторінці у Facebook голова Федерації металургів України Сергій Біленький.

    "Якщо раніше бізнес оплачував за фактичний обсяг прокачування природного газу, то зараз хочуть брати гроші за послугу, виходячи з максимального, а не середнього обсягу споживання за минулий період. Це призведе до суттєвого зростання витрат на транспортування для споживачів, і, відповідно, до зростання собівартості продукції української промисловості та подальшого зниження її конкурентоспроможності на світових ринках. Це на додаток до того, що введена з 1 січня 2016 року плата за точку входу в ГТС України (12,47 $/тис. куб. м.) в 2-4 рази вище, ніж у сусідніх європейських країнах", – зазначив експерт .

    Зі слів Біленького, процес зростання тарифів в Україні відбувається постійно і при цьому "кулуарно" – під виглядом проєвропейських ініціатив. "Під виглядом приведення системи тарифоутворення до європейських практик хочуть у черговий раз здерти з ледь живої промисловості гроші для фінансування державної монополії, рентабельність якої і так вище межі мрій будь-якого виробника в Україні. Знову підвищення тарифів проштовхується кулуарно", – заявив голова федерації.

    Експерт наводить як приклад питання підвищення тарифів на послуги державного монополіста "Укразлізниці". "Схоже, як і в разі підвищення вантажних тарифів УЗ, ніхто по-серйозному обговорювати зростання цін із споживачами не планує. Нагадаю, що діалог залізничної монополії з клієнтами ніяк не складається, відповіді на свої питання учасники робочої групи при Держрегуляторній службі так і не отримали, а в той же час є інформація, що УЗ зараз намагається активно обговорювати в КМУ різні варіанти індексації вантажних тарифів . Ну не хочуть гастролери з "міжнародного правління" УЗ визнати, що не час зараз для підвищення тарифів. І така їх позиція зрозуміла – адже це найпростіший шлях для короткострокового збільшення рентабельності ввіреного їм господарства ", – підсумовує Біленький.

    Попередній матеріал
    "Передарувала сотні чашок, блокнотів та шоколадних коробок" – Геращенко про свої "офіційні презенти"
    Наступний матеріал
    Суд Москви заарештував Навального на 15 діб
    Теги: