відкриті джерела

"Стримує розвиток": Маріуполь просить Кабмін збільшити пропускну спроможність перегону Комиш-Зоря – Волноваха

    Влада Маріуполя просить Кабінет міністрів збільшити пропускну спроможність перегону Комиш-Зоря – Волноваха для поліпшення роботи підприємств та підвищення якості пасажироперевезень.

    Міський голова Вадим Бойченко заявив, що пропускної здатності залізниці ледь вистачає для виконання поточної зниженої виробничої програми меткомбінатів, а тому просить уряд забезпечити доставку вантажів для нарощування обсягів виробництва підприємствами міста та поліпшення пасажирських перевезень.

    Відповідний лист був направлений на адресу прем'єр-міністра, копії – першому віце-прем'єр-міністру, міністру інфраструктуру та голові правління "Укрзалізниці" у четвер, 24 березня, передає "Інтерфакс-Україна".

    Бойченко зазначає, що за підтримки уряду був реалізований інвестиційний проект зі збільшення пропускної здатності єдиної залізничної гілки, яка з'єднує Маріуполь з рештою України. "Однак наступні три місяці показали, що реальний пропуск вантажних поїздів склав у середньому близько 16-17 вантажних поїздів на добу, що значно нижче заявлених 23 вантажних поїздів. Недосягнення запланованого рівня перевезень на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха є стримуючим фактором подальшого збільшення виробництва на метпідприємствах Маріуполя в середньостроковій перспективі", – наголошується в листі.

    Міський голова зазначає, що пропускної здатності залізниці наразі ледь вистачає для виконання поточної зниженої виробничої програми меткомбінатів Маріуполя – це близько 0,55 млн тонн сталі на місяць. А підприємства вже реалізують програму поступового зростання виплавки сталі до рівня близько 0,9 млн тонн на місяць до 2019 р. – для забезпечення такого рівня треба збільшити поточну пропускну здатність залізниці у 1,5 рази.

    У документі уточнюється, що одне з ключових підприємств міста – Маріупольський морський торговельний порт – завантажений лише на 50% потужності, в тому числі через зниження виробництва на меткомбінатах. Через недостатню пропускну здатність на зазначеній ділянці, порт не може залучати вантажі інших підприємств східної України, що стримує його розвиток.

    Окремою проблемою є стагнація пасажирського залізничного сполучення з містом: наразі тільки два регулярні пасажирські потяги на добу (Київ – Маріуполь, Львів – Маріуполь) і один додатковий (Київ – Маріуполь, відправлення раз на дві доби) забезпечують перевезення містян і гостей Маріуполя, що значно знижує кооперацію з іншими містами країни і, як наслідок, – інвестиційну привабливість міста.

    Для поліпшення ситуації Бойченко просить прем'єр-міністра доручити "Укрзалізниці" в березні-квітні розробити та впровадити план заходів для забезпечення гарантованого обсягу перевезень по ділянці Комиш-Зоря – Волноваха на рівні не менше 27 поїздів на добу, з них 22 – вантажних. Також доручити МЕРТ, Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" почати розробку і реалізацію проекту по збільшенню пропускної здатності залізниці у напрямку Маріуполя до рівня не менш 45 поїздів на добу (в тому числі не менш як 36 вантажних потягів) з потенціалом для розвитку високошвидкісного пасажирського сполучення, встановивши термін завершення проекту та виходу на цільові параметри не пізніше грудня 2018 року.

    Попередній матеріал
    Тільки на кріслах "заробили" 8 млн доларів: в ГПУ розповіли про результати обшуків у справі розкрадань на Євро-2012
    Наступний матеріал
    У Єгипті відпустили на волю екс-президента Мубарака, засудженого на довічне ув'язнення
    Теги: