У лондонському метро рекламу замінили на білборди з котами

    На станції Clapham Common розміщено 68 плакатів з фотографіями тварин

    Сьогодні, 12 вересня група Citizens Advertising Takeover Service (CATS) замінила всю рекламу на одній зі станцій в Лондонському метро зображеннями з котами. Ентузіасти зібрали гроші для розміщення в підземці на платформі Kickstarter, пише Сnet.

    Так, зі слів керівника проекту, коти в метро повинні показати людям, що вони можуть змінювати світ, а брендам вказати на силу їх впливу.

    За інформацією угруповання CATS, протягом двох тижнів на станції Clapham Common будуть розміщені 68 плакатів з фотографіями котів. Представники спільноти стверджують, що вони не рекламують товари для тварин, а хочуть "змінити погляд людей на світ і дати зрозуміти, що на нього можна вплинути".

    На фотографіях, зроблених на станції Clapham Common, видно, що зображення котів розміщені в пішохідних тунелях, уздовж ескалаторів і на турнікетах.

    Нагадаємо, раніше мережа німецьких супермаркетів Netto випустила креативний рекламний ролик, всі ролі в якому виконали коти.

    Попередній матеріал
    Брифінг речника Міноборони з питань АТО Олександра Мотузяника - відео
    Наступний матеріал
    Логвинський: За міжнародним правом ув'язненими є всі жителі Криму

    Експерт: Україна зробила деяке домашнє завдання напередодні Генасамблеї ООН

    Станції метро "Театральна" і "Арсенальна" закрили через повідомлення про замінування

    214-метрова вишиванка: у Вінниці прикрасили огорожу школи

    Кабмін збільшив вартість будівництва метро в Харкові на 200 млн грн