YouTube / nettotv

У мережі став хітом рекламний ролик, в якому всі ролі зіграли коти

Менш ніж за тиждень відео набрало більше 6 млн переглядів

Мережа німецьких супермаркетів Netto випустила креативний рекламний ролик, всі ролі в якому виконали коти. Реклама створена агентством Jung von Matt, повідомляє "Дуся".

У героях рекламного ролика можна впізнати кішок з різних вірусних відео на YouTube: "Кіт-піаніст", "Кішки бояться огірків", "Коти, що говорять" та інші.

На час публікації відео вже набрало 6 млн 334 тис. переглядів.

Як повідомляв 5.ua, у мережі набирає популярності відео про настрашених пилососом, але вкрай допитливих котів. А наприкінці березня 2016 року користувачів мережі розвеселив винахідливий кіт, який зробив собі сховок у товщі снігу. Кіт вирив собі справжню нору і вирішив там оселитися.

Попередній матеріал
НАТО здійснює потужне нарощування сил на сході, це послання від Альянсу Росії – Столтенберг
Наступний матеріал
Інтерпол: бойовика "Моторолу" не оголошують у розшук, бо той скоїв злочин "в контексті воєнного конфлікту"

Англійські вчені з'ясували, чому народжуються коти з "вусами Гітлера"

У мережі набирає популярності відео про кішку-ненажеру

Різдвяний мультфільм про кішку-невдаху за чотири дні зібрав майже 8 млн переглядів

Три кішки "затьмарили" на саміті G20 Обаму і Путіна