YouTube / Sainsbury\'s

Різдвяний мультфільм про кішку-невдаху за чотири дні зібрав майже 8 млн переглядів

    Ролик випустила третя за розміром британська мережа супермаркетів Sainsbury's у співпраці з видавництвом Harper Collins і письменницею Джудіт Керр.

    Присвячений різдвяним святам мультфільм про поневіряння кішки Мог зібрав майже 8 млн переглядів на YouTube. Відео вперше виклали в мережі 12 листопада.

    Мог - придуманий письменницею Джудіт Керр персонаж. Про пригоди кішки жінка написала однойменну серію книг і самостійно її проілюструвала. Перша книга вийшла в 1970 році. 

    Як повідомляв 5.ua, зворушливі різдвяні відео випускають й інші британські торговельні мережі. Так, 7 листопада 2015 року мережа John Lewis підготувала цього року ролик про самотнього чоловіка літнього віку на Місяці, якого знаходить маленька дівчинка. На сьогодні його переглянули 13,5 млн користувачів.

    Попередній матеріал
    Узагальнені дані щодо результатів голосування у другому турі місцевих виборів
    Наступний матеріал
    У Одеській області ліквідували корупційну схему на пункті пропуску "Кучурган"