Ролик випустила третя за розміром британська мережа супермаркетів Sainsbury's у співпраці з видавництвом Harper Collins і письменницею Джудіт Керр.
Присвячений різдвяним святам мультфільм про поневіряння кішки Мог зібрав майже 8 млн переглядів на YouTube. Відео вперше виклали в мережі 12 листопада.
Мог - придуманий письменницею Джудіт Керр персонаж. Про пригоди кішки жінка написала однойменну серію книг і самостійно її проілюструвала. Перша книга вийшла в 1970 році.
Як повідомляв 5.ua, зворушливі різдвяні відео випускають й інші британські торговельні мережі. Так, 7 листопада 2015 року мережа John Lewis підготувала цього року ролик про самотнього чоловіка літнього віку на Місяці, якого знаходить маленька дівчинка. На сьогодні його переглянули 13,5 млн користувачів.