Щороку світова кіноіндустрія випускає сотні нових фільмів, намагаючись знайти своє місце в серцях глядачів. Однак не всі кінокартини стають популярними чи навіть принаймні гідними перегляду. Деякі проєкти зазнають нищівного провалу, отримуючи гнівні відгуки критиків і мінімальні оцінки на рейтингових платформах, повідомляє "Дивогляд".
Серед усіх невдалих стрічок існує особлива категорія – фільми, які настільки погані, що здобули нульовий відсоток "свіжості" на Rotten Tomatoes. Ці картини настільки провальні, що глядачі і рецензенти одностайно визнали їх повним фіаско. Давайте розглянемо дев’ять таких стрічок, які стали прикладом того, як не варто знімати кіно.
"Балістика: Екс проти Сівер" (2002)
Фільм, який мав би бути класичним бойовиком, але перетворився на одне з найбільших розчарувань в історії кінематографа. Головні ролі виконали Антоніо Бандерас та Люсі Лью, однак навіть їхня присутність не врятувала картину від провалу.
Сюжет розповідає про протистояння двох агентів, які врешті об’єднуються, щоб перемогти спільного ворога. Незважаючи на цю стандартну концепцію, фільм вразив глядачів своєю нелогічністю, поганими спецефектами та надуманими діалогами. Сценарій виявився настільки слабким, що навіть талановиті актори не змогли його витягнути.
"Піноккіо" (2002)
Режисер Роберто Беніньї, який колись подарував світу "Життя прекрасне", цього разу не виправдав очікувань. Його версія класичної казки Карло Коллоді отримала 0% на Rotten Tomatoes. Найбільша проблема полягала в тому, що сам Беніньї, чоловік середніх років, зіграв дерев’яного хлопчика, що виглядало дивно й навіть лякаюче.
Фільм не зміг передати дух оригінальної історії, а його стиль сприймався більше як пародія, ніж як серйозна адаптація. До того ж, дубльована версія для англомовної аудиторії вийшла настільки поганою, що навіть шанувальники режисера не змогли її виправдати.
"Золотошукачі" (2003)
Ця комедія намагалася бути провокаційною та сатиричною, але замість цього отримала звання однієї з найневдаліших комедій усіх часів. Головні герої – двоє друзів-невдах, які намагаються одружитися на багатих літніх жінках, щоб отримати їхній спадок. Однак з’ясовується, що самі жінки планують аналогічний трюк – позбутися своїх чоловіків після весілля.
Попри перспективну концепцію, гумор у фільмі виявився грубим і недолугим, а сама картина швидко перетворилася на невдалу спробу зняти щось у стилі «чорної комедії».
"Супердітки: Вундеркінди 2" (2004)
Продовження маловідомого фільму про дітей-геніїв, які протистоять лиходію, що хоче використати їх у своїх цілях. Стрічка запам’яталася жахливою акторською грою, нелогічним сюжетом і вкрай поганою роботою з візуальними ефектами.
Критики зійшлися на думці, що другий фільм став ще гіршим за перший, і єдиним питанням залишалося – навіщо його взагалі знімали.
"Один пропущений дзвінок" (2008)
Американська версія японського фільму жахів, яка втратила всю атмосферу оригіналу. Сюжет, що мав потенціал налякати глядачів, вийшов млявим і беземоційним.
Фільм не тільки не зміг передати страх, властивий японському кіно, але й виглядав надзвичайно шаблонно. Очікувано, що його повністю розкритикували і глядачі, і критики.
"Тисяча слів" (2012)
Головну роль у цій комедії зіграв Едді Мерфі, однак навіть його талант не врятував фільм від нищівної критики. Ідея, за якою персонаж отримує тисячу слів до кінця свого життя, здавалася цікавою, але реалізація виявилася катастрофічною.
Фільм був несмішним і позбавленим будь-якої драматичної напруги, що зробило його абсолютно непривабливим для аудиторії.
"Залишені" (2014)
Релігійний трилер із Ніколасом Кейджем, який обіцяв бути захоплюючим, але виявився провальним. Знятий на основі християнської літератури, він не зміг зацікавити ні віруючих, ні звичайних глядачів.
Проблема полягала в надто повільному розвитку сюжету, слабких діалогах та дешевих спецефектах. У результаті фільм став одним із найгірших у кар’єрі Кейджа.
"Кодекс Готті" (2018)
Джон Траволта зіграв головну роль у цьому кримінальному фільмі, що розповідає про відомого мафіозі Джона Готті. Однак стрічка виявилася настільки невдалою, що отримала нищівні відгуки.
Діалоги здавалися шаблонними, сюжет – затягнутим, а спроби додати драматичності – невдалими. Більшість критиків відзначили, що фільм виглядає більше як аматорська постановка, ніж серйозна біографічна драма.
"Останні дні американської злочинності" (2020)
Фільм, що мав потенціал стати якісним антиутопічним бойовиком, але перетворився на нудну та передбачувану картину. Ідея про уряд, що хоче встановити контроль над думками громадян, була багатообіцяючою, але сценарій і режисура знищили всі надії.
Замість динамічного сюжету глядачі отримали затягнуту історію, яка не викликала жодних емоцій, окрім розчарування.
Кіноіндустрія регулярно випускає фільми, які не відповідають очікуванням, але ці дев’ять проєктів стали справжнім провалом. Вони не тільки не виправдали витрачені бюджети, а й залишилися в історії як приклади того, як не потрібно знімати кіно.
Якщо ви шукаєте фільми для перегляду – ці стрічки краще оминути стороною.
Раніше "Дивогляд" розповідав про 10 сучасних українських фільмів, які має подивитися кожен.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.