Найдорожчі бренди світу за рейтингом Forbes

www.wired.com

Видання Forbes опублікувало рейтинг 100 найдорожчих брендів світу 2015 року.

У повідомленні йдеться, що при складанні рейтингу редакція американського журналу враховувала прибуток провідних компаній за останні три роки, а також коефіцієнт впливу бренду на прибуток у різних галузях. У рейтингу лідирують американські компанії, повідомляє видання The Independent.

Лідером рейтингу найдорожчих брендів світу є Apple, вартість якого оцінюється в 145,3 мільярда доларів. У трійку найдорожчих брендів світу за версією Forbes також увійшли компанії Microsoft, оцінюваний в 69,3 мільярда доларів і Google, вартістю 65,6 млн доларів.

Рейтинг 10 найдорожчих брендів світу:

1. Apple - $ 145 300 000 000
2. Microsoft - $ 69300000000
3. Google - $ 65600000000
4. Coca-Cola - $ 56 млрд
5. IBM - $ 49,8 млрд
6. McDonald’s - $ 39,5 млрд
7. Samsung - $ 37,9 млрд
8. Toyota - $ 37,8 млрд
9. General Electric - $ 37,5 млрд
10. Facebook - $ 36,5 млрд

ПРОКОМЕНТУЙТЕ