Найбільший відеохостинг святу YouTube оприлюднив свій традиційний рейтинг найпопулярніших роликів року.
До уваги бралися відео, завантажені протягом року, популярність яких росла найбільшими темпами.
Очолив список ролик з розіграшем, коли переодягнений у гігантського павука пес лякав перехожих. Зняте у Польщі відео всього за три місяці подивилися понад 113 мільйонів людей.
Другим за зростанням популярності роликом року на YouTube стало рекламне відео від Nike за участю найбільших футбольних зірок світу - понад 99 мільйонів переглядів.
Третім став короткометражний експериментальний фільм FIRST KISS. Ідея експерименту полягала у тому, що незнайомцям запропонували поцілуватися - глядачі мали змогу спостерігати живі емоції людей від такого зближення. Відео подивилися 94,3 мільйони разів.
На четвертому місці - фрагмент “сліпого” прослуховування однієї з учасниць італійської версії шоу “Голос”. Журі конкурсу та глобальну аудиторію YouTube вразили вокальні здібності 25-річної італійської черниці Крістіни Скуччіа. Ролик переглянули понад 66 мільйонів людей.
П'яте місце зайняв ролик із випробовуванням на гнучкість одного із найочікуваніших гаджетів року iPhone 6 Plus - 59,4 мільйони переглядів.
Відеофрагмент іншого конкурсного телешоу - Britain's Got Talent - зайняв шосту сходинку в десятці року на YouTube. Ролик, який отримав майже 57 мільйонів переглядів, показує виступ юних виконавців, яких відомий телеведучий Саймон Коуелл взяв одразу в півфінал, натиснувши золоту кнопку.
Рекламний ролик Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial про дружбу цуценяти та коня зайняв сьому місце за кількістю переглядів і увійшов у трійку за швидкістю зростання популярності. Його подивилися майже 54 мільйони людей.
На восьмому місці із майже 49 мільйонами переглядів ще один розіграш: у ролику Devil Baby Attack відображена реакція перехожих, на яких зі звичайної коляски буквально вистрибує іграшка у вигляді дитини з моторошним обличчям.
На дев'ятий рядок потрапило гумористичне відео - комедійний реп-баттл між героями коміксів, японським Goku і американським Суперменом - 41 мільйон переглядів.
Замикає десятку лідерів відеоексперимент дівчини, яка протягом 10 годин безперервно ходила вулицями Нью-Йорку. На відео зібрані фрагменти її прогулянки, коли перехожі чоловічої статі намагалися з нею заговорити, коментували її зовнішній вигляд і відпускали жарти. Ролик покликаний привернути увагу аудиторії YouTube до проблеми докучань до жінок на вулиці, навіть якщо ті далеко не зухвало одягнені. Відео подивилися 37,6 мільйонів разів.
Найпопулярнішим YouTube-кліпом за підсумками року став ролик на композицію Кеті Перрі Dark Horse. Крім того, користувачі виявили великий інтерес до кліпу Енріке Іглесіаса Bailando і спільної композиції Шакіри і Ріанни Can not Remember to Forget You.