Користувачі шоковані новими правилами
Месенджер WhatsApp, який з моменту свого створення позиціонував себе як простий, безрекламний інструмент спілкування, невдовзі зміниться. Компанія Meta, яка володіє сервісом з 2014 року, оголосила про запуск рекламного функціоналу – це перший крок до масштабної монетизації платформи, повідомляє "Дивогляд".
Як повідомляється у блозі розробників, реклама з'явиться у розділі "Оновлення", де вона змішуватиметься з історіями від контактів і каналів. Запуск функції планується поступово – нововведення охопить користувачів по всьому світу протягом кількох наступних місяців.
Ідея розміщення реклами у WhatsApp не нова – Meta вже давно шукала шляхи для отримання прибутку з месенджера, особливо з огляду на успішну модель Facebook та Instagram. Утім, засновники WhatsApp Ян Кум і Брайан Ектон, які публічно обіцяли, що в сервісі "ніколи не буде реклами", рішуче опиралися цьому кроку. Свою позицію вони зберігали до самого виходу з компанії у 2018 році.
Meta пояснює: для користувачів, які спілкуються виключно в чатах, нічого не зміниться. Рекламні блоки та нові інструменти розміщуватимуться лише у вкладці "Оновлення", яку при бажанні можна приховати. Однак обурення частини спільноти вже вилилося у хвилю критики – у соцмережах користувачі заявляють, що це кінець звичного WhatsApp.
Один із коментарів, що набрав чимало вподобань: "Це початок кінця для WhatsApp". Інший додає: "Я шукав причину видалити месенджер – і нарешті її знайшов".
Окрім рекламних історій, у WhatsApp з'являться ще дві опції для заробітку:
– компанії зможуть платити за просування власних каналів у додатку;
– автори отримають можливість встановлювати плату за доступ до ексклюзивного контенту.
Усе це вкладається у стратегію Meta зі збільшення прибутків – тільки минулого року корпорація заробила понад 160 мільярдів доларів на рекламних інструментах. І хоча WhatsApp залишався останнім великим продуктом компанії без реклами, тепер і ця "фортеця" впала.
Раніше "Дивогляд" розповідав, що WhatsApp отримає нову функцію, яка наблизить його до Telegram.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.