Готель розміщується у звичайній скляній багатоповерхівці
У Нью-Йорку запрацював найсучасніший готель, в якому інтерактивні стіни й підлога, а замість прибиральниць – роботи.
Зовні це не надто примітний готель у скляній багатоповерхівці. Проте всередині – технічна революція. Біля входу спроектовані сліди, які реагують на прихід людини. Інтерактивна підлога показує, що зробити та куди піти, враховуючи інтереси відвідувача.
"Цифрові проектування реагують на рухи. Тож тільки-но людина тисне на сліди, перед нею одразу висвічуються 9 блоків. Наприклад, у блоці під назвою "за 10 хвилин" вам запропонують перелік цікавих місць, куди можна дістатися за цей час", - коментує новинку директор-розпорядник Девід ДіФалко.

Коридори готелю теж "оживають" – стіни реагують на присутність людини. З одного боку працює анімація, яка змінюється від наближення відвідувача. З іншого – інтерактивна дошка. Варто лише вказати на неї – і перед людиною відкриється так званий туристичний портал. Він подає інформацію у відповідь на жести.
"Готель співпрацює з виданням "Тайм-аут". Як на мене, це дуже вигідне партнерство. Щодня видання надсилає сюди інформацію. Таким чином контент порталу оновлюється щоранку", – зазначила директор туристичної компанії Джесика Родрікез.

Анімації на стінах супроводжуються звуковими ефектами, які відвідувач може обрати собі під настрій. Щоб зайти в номер, необов’язково мати з собою ключі. У готелі для цього розробили спеціальний додаток для телефонів. Крім того, тут працюють роботи, які приносять у кімнату рушники. А прибирання можна замовити через додаток, надіславши смайлик.
Як стало відомо, готель вміщує майже 350 кімнат, але інтерактивним зробили лише перший поверх.
Валерія Ковтун