Мандрівку реалізували за допомогою екранів віртуальної реальності
Компанія Lockheed Martin провела експеримент, влаштувавши для американських дітей колективну VR-подорож на Марс, пише Bird In Flight з посиланням на Adweek.
Для цього автори перетворили вікна шкільного автобуса в спеціальні екрани, які створили для маленьких пасажирів ілюзію поїздки по поверхні Червоної планети.
Як зазначається, акція є частиною освітньої кампанії Generation Beyond, що проводиться з метою популяризації науки.
"Наші діти - це частина покоління, яке назавжди змінить Всесвіт, покоління, яке буде крокувати по поверхні Марса, досліджувати дальній космос і давати відповіді на такі загадки, про які ми з вами навіть не здогадуємося", – сказав виконавчий директор Lockheed Martin Мерилін Хьюсон.
Як повідомляв 5.ua, NASA влаштувало 3D-екскурсію поверхнею Марса.