PR-фестиваль
PR-фестиваль Афіша фестивалю

XVII Міжнародний PR-Фестиваль: подія року для тих, хто цікавиться комунікаціями, іміджелогією, репутаційним менеджментом та управлінням

Фестиваль відбудеться 25 квітня у столичному "Гранд Хол Хрещатик"

25 квітня у столичному "Гранд Хол Хрещатик" відбудеться XVII Міжнародний PR-Фестиваль

Міжнародний PR-Фестиваль – це знаковий міжгалузевий захід індустрії комунікацій, який щорічно збирає понад 200 українських і закордонних професіоналів у сфері корпоративного та продуктового PR, GR і IR, КСВ, маркетингу, медіа та digital. На Фестивалі завжди виступають яскраві спікери, точиться жваве обговорення свіжих новин і тенденцій. А головне – тут відбувається безперервний пошук ефективних технологій роботи з репутацією, що забезпечують творче спілкування між бізнесом, владою, суспільством, споживачами та ключовими стейкхолдерами.

"Ми живемо та працюємо в настільки цікавий час, що кількість і різноманітність викликів, які виникають у процесі технологічної революції та соціально-економічної турбулентності, змінили уявлення про управління репутацією. Як? Про це й поговоримо на PR-Фестивалі-2019", – розповідає Олена Дерев’янко, голова Оргкомітету Фестивалю, партнер агентства PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, авторитетний вченого-методолог й одна із найбільш успішних і відомих PR-практиків.

Організатори запланували цікаву, насичену та інформативну програму Фестивалю, на якій обговорюватимуться наступні теми:

  • Виклики-2018 – чим відповімо в 2019?
  • Виклики часу й особиста ефективність
  • Як бізнес може зацікавити ЗМІ корпоративними новинами?
  • Хайп створюють нудні люди
  • Digital як помічник у вихованні адвокатів бренда
  • Як достукатися через інформаційний шум до ключових стейкхолдерів
  • Як стати зіркою Instagram
  • Якісний відеоконтент для соціальних мереж
  • Як стати роботодавцем мрії
  • Як успішно запустити "вірус" і доповнити реальність
  • Впровадження системного репутаційного менеджменту як еволюційна ступінь розвитку підприємства
  • Як сформувати ефективну PR-команду в умовах кадрового дефіциту
  • Як закохати клієнта в інноваційний продукт
  • PR шляхетних справ
  • PR на експортних ринках: подолання бар'єрів комунікації
  • Штучний інтелект в PR-роботі

Цікаві та актуальні теми на фестивалі обговорюватимуть не менш яскраві спікери. Зокрема своїми знанням та досвідом з учасниками Фестивалю поділяться:

  • Максим Бахматов, керуючий партнер UNIT.City, голова правління Radar Tech, член наглядової ради мережі кінотеатрів Multiplex;
  • Олег Дорошенко, головний редактор новин сайту segodnya.ua;
  • Денис Іванеско, директор ІА "Українські новини";
  • Володимир Мжельський, генеральный директор ТРК "НМБ" (5-й канал);
  • Тетяна Шеремет, маркетинг-менеджер компанії "Мазда";
  • Ольга Момчилович, директор з маркетингу компанії "Сітіконсалт Кепиталс Компані" (ЖК "Лісовий квартал", ЖК "Зелений квартал", ЖК "Крона Парк", ЖК "Медісон Гарденс", ЖК "Квартал Алей", ЖК "Монреаль", ЖК "Іллінський";)
  • Андрій Бублик, директор зі зв'язків з держустановами та комунікацій в Україні й Молдові Coca-Cola Beverages;
  • Поліна Логунова, телеведуча та блогер.
  • Мстислав Банік, CEO Romblab;
  • Торнагі Аліна, Head of SMM в Зе!команда;
  • Катерина Корченко, керівник відділу внутрішніх і зовнішніх комунікацій агрохолдингу «МХП»;
  • Олена Осипчук, PR-менеджер АЗК WOG;
  • Анна Лічман, начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації "АТБ", директор Всеукраїнського благодійного фонду "АТБ";
  • Анна Захараш, директор з корпоративних комунікацій "Київстар";
  • Федір Сердюк, засновник компанії FAST і співзасновник Reskits;
  • Інна Рева, менеджер з маркетингу експортного департаменту Групи компаній TERRA FOOD;
  • Антон Вокруг, CEO Datatrading;
  • Вадим Карасьов, політолог і політтехнолог;
  • · Тетяна Пашкіна, HR-експерт сайту rabota.ua;
  • · Лариса Онипко, керівник проекту "Премія HR-бренд Україна" в HeadHunter Україна;
  • · Яна Нестерук, керівник відділу корпоративних комунікацій у компанії "Нова Пошта";
  • · Наталія Фесюн, менеджер зі зв’язків з органами влади та громадськістю PepsiCo Ukraine.

XVII Міжнародний PR-Фестиваль – це цікаві дискусії на актуальні теми у невимушеній атмосфері, унікальні інсайди зі світу бізнесу та політики, яскраві спікери, смачна їжа та напої, можливість отримати нові знання та завести нові професійні знайомства.

Детальніше дізнатись про Фестиваль та взяти в ньому участь можна за посиланням: pr-festival.com.ua

PR-фестиваль
PR-фестивальАфіша фестивалю

Попередній матеріал
Ми будемо в конструктивній опозиції до Зеленського – лідер кримських татар
Наступний матеріал
Москаль іде з посади голови Закарпатської ОДА – заява
Теги: