Міжнародний фестиваль "Київська весна-2019" – це п'ять елегантних концертів, що об'єднають симфонічну, камерну музику і джаз, класику та сучасність, молодих талановитих музикантів й досвідчених артистів.
Фестивальна програма, подібно до лабіринту, з кожним днем захоплює й інтригує по-своєму, спокушаючи пережити й відчути цю музичну пригоду до кінця. Тут немає "краще-гірше", натомість свою порцію драйву чи, якщо хочете, екстазу, слухач безперечно отримає на кожному концерті.
20 травня
День перший – прометеївська тема в музиці, споконвічне прагнення митців вирватися із повсякденної реальності, возвеличити свободу, честь, горду людську волю та інші чесноти. Прозвучать твори Людвіга ван Бетховена, Алєксандра Скрябіна та сучасного українського композитора Євгена Станковича.

21 травня
У "меню" другого дня фестивалю – весняний коктейль зі світлої лірики, гуральського фольклору, драматичних інтонацій пізнього романтизму та пристрасного аргентинського танго від французького диригента Ніколя Краузе.

22 травня
У програмі концерту за участю диригента Теодора Кучара зі США – рідко виконувані твори Моріса Равеля та Яна Сібеліуса. Композиція останнього – зразок такого собі музичного трилера, що базується на карело-фінському епосі, сюжет якого (тут переплітаються зокрема теми інцесту й самогубства) не для вразливих серцем.

23 травня
Четвертий день – це джаз, але не просто. Проект "PLUNGED" литовсько - норвезького тріо немає нічого спільного з відомими джазовими стандартами, так званою легкою фоновою музикою. Репертуар цього ансамблю базується на оригінальному авторському матеріалі литовських музикантів, поєднуючи елементи фрі-джазу, нової академічної музики й авангарду. Це музика, яка дивує, ставить виклики і заводить одночасно.

24 травня
Щодо останнього вечора фестивалю, достатньо сказати, що солістом тут буде Гарі Хоффман, один із найвидатніших віолончелістів сучасності. У його виконанні ми почуємо концерт для віолончелі з оркестром Антоніна Дворжака. І якщо говорити про хедлайнера цьогорічної "Київської весни", то ця позиція, безперечно, належить саме цьому музиканту.
