Антикризовий PR-марафон
Антикризовий PR-марафон Антикризовий PR-марафон

Антикризовий PR-марафон: комунікації під час всеосяжного хаосу

    Під час марафону відбудуться три панельні дискусії за участі найкращих PR-фахівців та експертів з комунікацій

    20 травня на PR-марафоні, організованому бізнес/медіа Ekonomika+ та онлайн-медіа MMR, зберуться 20 топових PR-фахівців, аби обмінятися досвідом антикризових комунікацій та побудови успішної репутації у нових реаліях, а також разом із учасниками сформувати нову матрицю корпоративного PR.

    Захід відбудеться у гібридному форматі: офлайн (за умови послаблення карантинних обмежень) та онлайн.

    Дізнатися більше: https://prmrfn.mmr.ua/

    Серед спікерів: Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрикова, директорка з корпоративних зв'язків "Київстар" Анна Захараш, директорка з комунікацій телеканалу "Україна" Марія Пінчук, директорка департаменту з корпоративних комунікацій "Медіа Група Україна" Олена Шрамко, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel Оксана Коваль, старша менеджерка із корпоративних відносин Carlsberg Ukraine Олена Бабикіна, керівниця PR-напрямку EVA Олександра Гнатик, директорка з комунікацій холдингу UFuture Олександра Погоріла та ще понад 10 експертів.

    Ви дізнаєтеся:

    • Про антикризові комунікації в Entertainment Tech – бізнесі, що трансформується – від Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенії Тюрикової.
    • Як розпізнати кризу та запобігти репутаційним втратам – від директорки з комунікацій АЗС WOG Олени Осипчук.
    • Про український бізнес на міжнародній арені та силу репутації онлайн – від виконавчої директорки Європейської Бізнес Асоціації Анни Дерев'янко.
    • Як сформувати та використовувати особистий бренд топменеджера – від керівниці PR-напряму EVA Олександри Гнатик.
    • Як за рік пережити авіакатастрофу та пандемію і залишитися оптимістом – президента авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" Євгена Дихне.

    Також під час марафону відбудуться три панельні дискусії за участі найкращих PR-фахівців та експертів з комунікацій. Вони обговорять:

    • КСВ як основу корпоративних комунікацій.
    • Вплив репутації та активної публічної позиції топменеджера на бізнес.
    • PR-інструменти, які вирішують пул актуальних проблем (проводиться спільно з Комітетом з маркетингу та комунікацій ЕВА).

    Наприкінці марафону відбудеться церемонія нагородження найкращих комунікаційних проєктів 2020 року і переможців рейтингу "ТОП-25 PR-ників".

    Реєструйтеся на Антикризовий PR-марафон, аби задіяти актуальні канали комунікації та побудувати довгострокові відносини зі споживачами, партнерами та командою: https://prmrfn.mmr.ua/

    Організатори:

    Ekonomika + – бізнес/медіа бюро, до якого входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетингу MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал "ТОП-100. Рейтинги найбільших".

    Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких:

    • Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу;
    • PR-марафон: огляд трендів PR-галузі;
    • Zavtra: конференція унікальних тинейджерів;
    • HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій;
    • She Congress: досвід ділових жінок;
    • Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу.

    Marketing Media Review – це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв'ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.

    Генеральний партнер Антикризового PR-марафону – FAVBET.

    Попередній матеріал
    В Івано-Франківську вночі вибухнув позашляховик: у поліції кажуть, що стріляли з гранатомета
    Наступний матеріал
    Загострення на Близькому Сході: Радбез ООН проведе екстрене засідання через конфлікт Ізраїлю та Палестини – ЗМІ
    Теги:
    Loading...