Про це йдеться в аналізі остаточних фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів партій, який було затверджено постановою Центральної виборчої комісії, яку оприлюднено 25 листопада.
Так повідомлено, що виборчий фонд "Батьківщини" склав 109,4 млн грн., з яких 107,4 млн грн. становлять добровільні внески громадян. З цих коштів "Батьківщина" до 29 жовтня витратила 96,3 млн грн. на оплату ефірного часу на телебаченні; 3,1 млн грн. - на радіо; 3,3 млн грн. - на виготовлення плакатів, листівок та інших агітаційних матеріалів.
"Опозиційний блок" витратив на передвиборчу кампанію 106,4 млн грн., з них 12,9 млн грн. - добровільні внески. На рекламу в ЗМІ партія витратила понад 100 млн грн., зокрема, 93,2 млн грн. - на оплату ефірного часу; 5,6 млн грн.- радіо; 1,3 млн грн.- друкована агітація.
У свою чергу партія "Блок Петра Порошенка" мала розпорядження виборчим фондом у 97,4 млн грн. Партія витратила на оплату телеефіру 81,2 млн грн.; 5 млн грн.- на радіо; 1,9 млн грн.- на друковану агітацію.
Виборчий фонд "Народного фронту" становив 93,6 млн грн. З цих коштів на телевізійні ефіри витрачено 71,7 млн грн.; 4,3 млн грн.- на радіо; 15,5 тис грн.- на друковану агітацію.
"Радикальна партія Олега Ляшка" мала виборчий фонд в 73,3 млн грн. На телеефіри було витрачено 67,4 млн грн.; більше 5 млн грн. - на радіо; 31,3 млн грн.- на друковану агітацію.
При цьому виборчий фонд "Самопомочі" склав 27,4 млн грн. Партія оплатила з нього вартість телеефірів на 22,9 млн грн.; 2 млн грн.- радіо; 514,1 тис грн.- друковані ЗМІ; виготовлення листівок, плакатів та інших агітаційних матеріалів -0,7 млн грн.
Нагадаємо, дострокові вибори до Верховної Ради України відбулися 26 жовтня.
Наступний матеріал
За рік мобільний зв’язок буде на всіх станціях столичної "підземки" - КМДА
Loading...