У Росавіації назвали рекомендацію Європейського агентства з авіаційної безпеки (EASA) щодо польотів над територією Криму "політично мотивованим рішенням". Такий коментар з'явився на сайті відомства.
"Російська сторона не погоджувала заяву EASA і не планує передавати управління повітряним рухом до РПІ (район польотної інформації) Сімферополь українським диспетчерам", - заявили у Росавіації.
Рекомендація європейського авіарегулятора, на думку Росавіації, "абсолютно не відображає реальних технічних можливостей українських диспетчерських центрів, створює загрозу безпеці польотів у цьому регіоні" і є "політизованою".
За інформацією Урядового порталу, раніше Європейське агентство з безпеки польотів (EASA) рекомендувало авікомпаніям з ЄС уникати повітряного простору Криму після окупації півострову РФ у березні 2014 року. В EASA виникли сумніви у безпеці польотів над Кримом, оскільки формально відповідальність за повітряний простір над півостровом несе Україна, а фактично там працюють російські авіадиспетчерські служби. 18 лютого EASA оголосило, що рекомендує авіакомпаніям використовувати для польотів над Кримом два маршрути в Сімферопольському районі. При цьому, підкреслив авіарегулятор, авіакомпаніями під час польотів над Кримом слід користуватися послугами української диспетчерської служби. Міністерство інфраструктури України, у свою чергу, повідомило, що маршрути, рекомендовані EASA, пролягають над акваторією Чорного моря, а не над територією Криму. Небо над півостровом, пояснило українське міністерство, залишається закритим. Мінінфраструктури також зазначило, що українські диспетчери готові гарантувати безпеку польотів за рекомендованими EASA маршрутами.
Як повідомляв 5.ua, 17 лютого 2016 року у СБУ заявили, що РФ перекидає в окупований Крим військові літаки і техніку для проведення навчань в акваторіях Чорного й Азовського морів.