Про це в ефірі "5 каналу" в ході телемарафону "Україна понад усе" заявив генеральний директор компанії Starlight Sales Андрій Партика.
"Я знаю точно, що багато штабів (політичних партій - 5.ua) хотіли б витрати більше, ніж вони по факту могли завести легальних грошей на свої рахунки. І, наприклад, телевізійної реклами вони б купили більше", - сказав він.
За словами Партики, сума інвестицій, які йдуть на виборчі кампанії, скорочується.
"Я Вам ще хочу сказати, що ці наприклад вибори, вони були в рази менші, ніж витрати однієї "Партії регіонів" на попередніх виборах 2012 року, сумарно всіх партій. От зараз в доларах - це всього лише $11 млн, якщо мова зараз іде про телебачення. А на попередніх виборах $28 млн витратили тільки регіони. Тому сума інвестицій, якщо говорити в доларах, вона скорочується", - додав він.
Нагадаємо, Кличко розповів, скільки коштувала йому передвиборча кампанія.