Twitter / Madonna

Не впізнали зірку: Служба доставки вже тиждень переконує Мадонну, що вона самозванка

    Служба доставки відмовилася віддати посилку Мадонні

    Служба доставки FedEx відмовилася віддати співачці Мадонні посилку. У компанії вирішили, що вона – самозванка. На це співачка поскаржилася 5 вересня 2017 року у Twitter, повідомляє Meduza

    Мадонна 5 вересня 2017 року поскаржилася на службу доставки FedEx, яка не хоче віддавати співачці посилку. За словами Мадонни, вона вже цілий тиждень доводить співробітникам компанії, що вона не самозванка.

    "Коли ти весь тиждень сперечаєшся з FedEx про те, що ти правда Мадонна, але вони все ще не віддають твою посилку", – написала співачка.

    У Twitter зі співачкою зв'язалася служба підтримки FedEx. Співробітниця компанії попросила Мадонну назвати адресу, номер телефону і трек-номер. Чи отримала співачка свою посилку нині невідомо.

    Попередній матеріал
    "Під ялинку – вже в минулому": Мінфін вніс проект держбюджету-2018 на розгляд Кабміну, на черзі Рада
    Наступний матеріал
    В Мінську обговорювали "особливий статус" окремих районів Донбасу – ОБСЄ

    Один з найпотужніших за 100 років: ураган "Ірма" обрушився на Кариби – фото, відео

    Поєднання джазу, року та фольку: гурт "Піккардійська терція" презентував новий альбом

    Мішель Обама приміряла образ Бейонсе в честь Дня народження співачки