buro247.ua

Український танцівник з тату-тризубом на зап'ясті став обличчям модного італійського бренду

Хлопець став моделлю відомої марки Pal Zileri

Український танцівник Сергій Полунін з татуюванням-тризубом на кисті став обличчям модної італійської марки Pal Zileri. Про таке повідомляє "Дуся".

Цей бренд спеціалізується на класичному та повсякденному чоловічому одязі. Заснована марка була в 1980-му, і відтоді, як правило, до колекції Pal Zileri входив досить консервативний одяг. Однак у 2015-му в компанію прийшов новий креативний директор – Мауро Крігер – і став "осучаснювати" бренд. У рамках цього оновлення Крігер і запропонував українському танцівнику Сергію Полуніну стати новим обличчям марки, повідомляє Buro24/7.

"У Сергія є все те, що цінує оновлений Pal Zileri: необхідна доза брутальності, індивідуальний стиль і нестандартний погляд на світ", – підкреслив Мауро.

/
/
/
/
/

Сергій Полунін – артист українського походження, прем'єр Музичного театру імені Станіславського і Немировича-Данченка, колишній прем'єр Королівського балету в Лондоні. Він уже неодноразово з'являвся в рекламних кампаніях і навіть на модних показах, наприклад, в Кампейн Marc Jacobs і на шоу Ports 1961.

Як повідомляв 5.ua, 6 червня 2016 року українська модель стала обличчям бренду Valentino

Попередній матеріал
Один із покалічених росіянами британських уболівальників вийшов із коми
Наступний матеріал
Експерт: Законопроект про спецконфіскацію не був прийнятий через загрози, які він несе

На London Fashion Week презентували колекцію від українського бренду

Український гример перемогла у конкурсі найкращих косплеїв на "Гру престолів"

Провідні світові автомобільні бренди проігнорують найбільший у Росії автосалон

Іспанський бренд випустив найдорожчий у світі парфум - за 140 тис. доларів