Twitter / BM-21 GRAD

Журналісти випадково зняли участь російських військ у наземній операції у Сирії

Російські солдати та бойова техніка потрапили у кадр одразу двох телеканалів, які зняли наступ військ Асада

Пропагандистський прокол посадовців режиму Асада дозволив журналістам виявити участь російських військ у наземних операціях у Сирії. Командування асадівських військ пустило пресу на свої позиції у Пальмірі, щоб з агітаційною метою продемонструвати зусилля режиму у боротьбі проти "Ісламської держави". Там підрозділи урядової "Сирійської арабської армії" із перемінним успіхом ведуть наступ у напрямку "столиці" терористів – міста Ракка.

Однак на камери одразу двох телеканалів – американського CNN та ліванського Al Manar – потрапили не тільки і не стільки солдати і техніка САР, скільки війська ЗС РФ. На оприлюднених сьогодні кадрах чітко видні російські БТР-82А, танки Т-90, системи залпового вогню "Град", важка артилерія, вантажівки і машини управління на базі КамАЗ тощо. Уся техніка залишається у приборному темно-зеленому кольорі ЗС РФ і камуфляжі на його базі, тоді як техніка САР – старі танки Т-55 – піщаного забарвлення. Також видно, що техніку обслуговують солдати у російських одностроях – переважно типу "горка". Першим цей казус виявив користувач сервісу мікроблогів Twitter BM-21 GRAD, а згодом підтвердив оглядач німецького журналу Bild Юліан Репке.

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

Нагадаємо, Кремль постійно заперечує участь своїх військ у наземних операціях у Сирії, а своїх загиблих під час таких дій солдатів називає "радниками".

Попередній матеріал
У мережі опублікували тизер нового сезону "Гри престолів"
Наступний матеріал
Британський дизайнер створив гігантський кубик Рубіка (відео)

Російські удари знищили дві лікарні і школу у Сирії, загинуло 19 людей

Прем'єр Туреччини: Росія несе відповідальність за тисячі смертей в Україні та Сирії

Могеріні: У конфлікті в Сирії настає "момент істини"

10 днів наступу військ Асада і Путіна на Алеппо уже коштували життя 500 сирійцям – правозахисники