пропаганда

За словами глави Кремля, діяльність російських журналістів допомагає подолати інформаційний монополізм, який використовують опоненти Росії

Сполучені Штати занепокоєні ситуацією з публікуванням списків акредитованих при сепаратистському утворенні "ДНР" журналістів та їхніх контактних даних. У передмові їх обвинуватили у співпраці з терористами

Операція відбулася на тлі загострення відносин між двома Кореями на півострові. Листівки склали у три великі пакети та прив'язали до великих повітряних куль. Запуск відбувся у місті Паджу на кордоні з Північною Кореєю. У листівках містяться заклики до громадян Північної Кореї не вірити своєму уряду та лідеру Кім Чен Ину. Там також вміщено критичну інформацію стосовно ядерної програми КНДР та легітимності їх влади. Активісти кажуть - лише тамтешні жителі можуть зупинити свій уряд від агресивних дій на півострові. Нещодавно, Північна Корея знову запустила балістичні ракети в Японське море.

Російська Федерація на міжнародній арені діє більш потужно в питанні самопрезентації, ніж Україна.

Пропагандистська машина Кремля у новому році запрацювала з новою силою.

Радіо Хобі, редакція якого розташована неподалік Варшави, у Лом'янці, транслювала передачі російського пропагандистського Радіо Спутнік польською мовою.

Лише за минулу добу російська авіація завдала 9 ударів. У Кремлі вважають, що знищують ісламістів так званої Ісламської Держави.

Експерт з інформаційних війн і конкурентної розвідки Дмитро Золотухін методи розповсюдження інформації на російському телебаченні, зокрема щодо Сирії, вважає подібними до формату релігійних культів і деструктивних сект.

В окупованій Ялті невідомі ентузіасти додали низку суттєвих деталей до пропагандистського графіті із зображенням президента Російської Федерації Володимира Путіна.

Всередині України російська пропаганда програла бій українській контрпропаганді.