телеканал

Як відомо, ведучий авторської програми на "Руставі-2" Георгій Габунія у прямому ефірі звернувся до Путіна російською мовою, використавши нецензурні висловлювання

Чільник ДБР наголосив, що у відомства немає запитань до безпосередньо діяльності каналу чи журналістів

Телеканал транслюється 24 години на добу англійською, російською та українською мовами

У ході перевірки були досліджені висловлювання у передачах, що анонсували телеміст із російським телеканалом "Россия 1", і низка інших фактів

28-29 червня телеканал транслював рекламу "Опозиція. Вмикай телеканал "Україна". Тигран Мартиросян", що мала безперервну тривалість 3 год. 28 хв.

Данилюк повинен був скликати засідання за участі президента, яке мало би юридичний вплив