Фото REUTERS

Молдова призупинила мовлення пропагандистського телеканалу "Россия 24"

    Рішенням Координаційної ради з телебачення і радіо Республіки Молдова на невизначений період зупинено мовлення російського телеканалу "Россия 24".

    Як пише видання inforesist.org, причиною тому стало порушення Кодексу про телебачення і радіо, Європейської конвенції про права людини, регламенту ЦВК з проведення передвиборної кампанії і Конституції Молдови.

    Зазначається, що моніторинг пропагандистського телеканалу проводився з 9 по 15 березня 2015 року у так званий прайм-тайм (з 19:00 до 23:00).

    Одне з порушень було зафіксовано в репортажі під назвою "Між двох вогнів", який був присвячений ситуації навколо невизнаного Придністров'я і паплюжив Республіку Молдова.

    Так само у комісії виникли претензії до висвітлення каналом виборів Башкана Гагаузії, які відбулися 26 березня. У звіті говориться, що в репортажі телеканалу "Россия 24", присвяченому виборам, Ірина Влах була представлена ​​як єдиний кандидат, який має реальні шанси перемогти. В останньому випадку скаргу на канал подав депутат парламенту від "Демократичної партії" Микола Дудогло, який також претендував на пост Башкана Гагаузії.

    Нагадаємо, 4 липня КРТР Молдови вже забороняла ретрансляцію телеканалу "Россия 24" до 1 січня 2015 року. Рішення було ухвалене за підсумками моніторингу російських новин та аналітичних передач на предмет їх відповідності молдавському законодавству та Кодексу про телебачення і радіо.

    Попередній матеріал
    Експерти презентували проект побудови мережі автострад в Україні
    Наступний матеріал
    Число загиблих від аномальної спеки в Індії перевищило тисячу людей
    Теги: