фото Facebook/PUBLIKA.MD

Із Молдови депортували журналістів прокремлівських ЗМІ

    Із Молдови депортували кількох журналістів російських засобів інформації, відомих активною пропагандою лінії Кремля.

    Як повідомляє Радіо Свобода, вдень із країни вислали продюсера відеоагентства Ruptly, що є підрозділом телеканалу мовлення за кордон RT, Олексія Амелюшкіна. Телеканал заявляє, що в нього при цьому вилучили безпілотний знімальний апарат.

    Зранку до країни не впустили ще двох російських журналістів, із телеканалу LifeNews, - Олексія Казанникова і Наталю Калишеву. Прикордонна служба Молдови заявила, що причиною була відсутність у них належної акредитації. Телеканал же припускає, що причиною могла стати координація дій Молдови з Україною, куди цим двом працівникам російського каналу в'їзд заборонений.

    Десятки тисяч протестувальників вийшли в неділю в центр Кишинева з вимогою розпуску парламенту, відставки президента й проведення дострокових парламентських і президентських виборів. Активісти вимагають повернути суму у близько 1 мільярда євро, яка минулої осені нез’ясованим чином зникла з трьох провідних комерційних банків Молдови.

    Прем'єр-міністр Молдови Валерій Стрєлєц 6 вересня зустрівся з представниками контактної групи, яку сформували протестувальники. Він вибачився за те, що "громадяни змушені виходити на протести".

    Попередній матеріал
    Ар'єв: "Якщо ми роз'єднаємося, наступний парламент складатиметься з реваншистів та популістів"
    Наступний матеріал
    Толер: "Малазійський Boeing збив російський "БУК", але невідомо, хто ним керував