фото укроп.org

Через санкції проти Кисельова канал RT не отримав зароблені у Великобританії гроші

    Британське представництво іспанського банку BBVA заблокувало платіж на рахунок російського телеканалу Russia Today, який було отримано від продажу каналом реклами у Великобританії.

    У листі на адресу компанії Axiom Media, яка займається продажем реклами на телеканалі RT у Великобританії, представники банку BBVA повідомили, що не можуть здійснити платіж, так як "подібні платежі можуть бути доступні організації або структурі, пов'язаній з паном Дмитром Костянтиновичем Кисельовим", пише Дзеркало тижня.

    Британський банк Barclay's раніше закрив рахунки російському інформаційному агентству "Россия сегодня" через санкції.

    За даними російських ЗМІ, в 2015 році з російського державного бюджету на діяльність агентства виділили 6,48 млрд руб . При цьому "РІА Новости", на базі якого було створено "Россия сегодня", претендувало лише на 2,67 млрд руб. в 2014 році і на 2,35 млрд руб. в 2015 році.

    У липні Служба безпеки України почала розслідування кримінального провадження щодо російського журналіста Дмитра Кисельова за статтею "фінансування тероризму" в Україні.

    Попередній матеріал
    Патріарх Філарет засудив застосування зброї під час мітингу біля Верховної Ради
    Наступний матеріал
    До другого читання змін до Конституції слід підготувати пакет законопроектів – Зубко