nmpu.org.ua

В Україні заборонили трансляцію ще 15 російських телеканалів

    Рішення ухвалили за результатами моніторингу каналів, які ретранслюються в кабельних мережах України і не є підписантами конвенції, і набуде чинності через місяць після його оприлюднення

    11 лютого Національна рада вилучила із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, 15 російських телеканалів. Про це йдеться у повідомленні прес-служби Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

    У зв'язку з виявленими під час моніторингу з 16 по 28 січня 2016 року порушеннями вітчизняного законодавства відтепер на території країни не можуть ретранслюватися такі телеканали: "Совершенно секретно", "Кто есть кто", "Шансон-ТВ", "Парк развлечений", "Мир сериала", "Авто плюс", "Кухня ТВ", "КХЛ", "Наука 2.0", "Моя планета", "Телекафе", "Боец", "Время: далекое и близкое", "Настоящее Страшное Телевидение" ("НСТ") і "Сарафан".

    Голова Національної ради Юрій Артеменко повідомив, що "основними причинами для вилучення цих телеканалів із Переліку іноземних програм стали порушення законодавства в частині національної безпеки і законодавства про рекламу. Йдеться про показ персон, внесених до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, і показ реклами, яка в Україні заборонена в ефірі іноземних телерадіоорганізацій, якщо вони не підпадають під юрисдикцію держав˗членів Європейського Союзу або держав, що ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення".

    Зокрема, в ефірі "Совершенно секретно" 28 січня 2016 року зафіксовано трансляцію документального фільму "Ксения Раппопорт. Игра без правил", що містив інтерв'ю з Порєченковим. Також під час моніторингу 24 і 26 січня 2016 року зафіксовано розміщення комерційної реклами. А телеканал "Кто есть кто" із 22 по 24 січня 2016 року транслювався документальний фільм "Иван Охлобыстин. Поп-звезда" (2011 р.), заборонений Державним агентством України з питань кіно для розповсюдження і демонстрування на території України згідно зі статтею 15-1 Закону України "Про кінематографію" тощо. В ефірі інших телеканалів зафіксовано розміщення комерційної реклами, що є порушенням вимог частини дев'ятої статті 13 Закону України "Про рекламу".

    За пропозицією заступника голови Національної ради Уляни Фещук вирішено дати провайдерам місяць для виконання цього рішення, тому воно набуде чинності через місяць із часу його оприлюднення. Водночас член Національної ради Сергій Костинський зазначив, що регуляторний орган і надалі моніторитиме іноземні програми, що мають юрисдикцію країн, які не підписали Європейську конвенцію про транскордонне телебачення.

    Як повідомляв 5.ua, у липні 2015 року Нацрада заборонила ще три російські телеканали

    Попередній матеріал
    США закликали країни-члени НАТО об'єднатися та виступити спільним фронтом
    Наступний матеріал
    Мотузяник: За минулу добу один військовий загинув, троє були поранені

    Цього року в Донецьку розпочали мовлення ще три українські телеканали - Попова

    Спростовано черговий фейк телеканалу "LifeNews" - CЦКК

    Молдовські митники не пустили в країну журналістів російського телеканалу

    Захист Сенцова подав до суду на російські телеканали

    Провідні українські телеканали відвели тему Криму в тінь – заступник гендиректора ATR

    Чиновники заборонили російський серіал, який телеканал "Україна" видав за вітчизняний