фото ukranews.com

Мобільні технології та соцмережі замінюють телефонні дзвінки – дослідження

    Підлітки відмовляються від мобільного телефонного зв’язку на користь соціальних мереж та додатків.

    Про це йдеться у статті американського журналіста Джейсона Діна, яку публікує сайт thenetwork.cisco.com.

    Журналіст підкреслює: якщо поблизу є безкоштовна мережа Wi-Fi, смартфон без SIM-карти служить ідеальним засобом зв'язку для сучасних підлітків. Навіть перебуваючи в тому віці, коли телефонні дзвінки в однаковій мірі важливі і для дітей, і для дорослих, лише деякі з них телефонують. Замість цього нове покоління користувачів мобільних пристроїв воліє використовувати свій смартфон, як планшет або стаціонарний комп'ютер – як засіб спілкування через Інтернет.

    В онлайн-спілкуванні використовуються імена користувачів, а не номери телефонів, і цей вид зв'язку має різні форми: текст, обмін миттєвими повідомленнями, чат, коментарі, аудіо та відео. Для підлітків 10-15 років, у яких далеко не завжди є навіть невелика сума грошей, важлива перевага такого способу спілкування полягає в його безкоштовності. А ще одна велика перевага полягає в тому, що канали зв'язку, доступні через мобільні додатки соціальних мереж, виконують подвійну функцію: вони дають можливість спілкуватися з іншими людьми і, що набагато важливіше, мають віртуальні простори, де можна зустрічатися зі своїми друзями.

    Дослідник виділяє п'ять платформ, якими користуються підлітки для спілкування: Instagram – перевага віддається зображенням, а не словам, навіть для коментарів застосовуються смайлики.

    Snapchat – анонімність, що досягається швидким автоматичним видаленням повідомлень і зображень.Є додатки, що дозволяють робити скріншоти.

    Tumblr – платформа мікроблогів ідеально підходить для розміщення та репосту зображень, повідомлень, жартів, причому їм можна давати назви. Сервіс дозволяє користувачеві залишатися анонімним.

    Vine – відеосервіс мікроблогів Twitter подобається підростаючому поколінню, яке звикло до короткочасних розвагам, не вимагає тривалої концентрації уваги.

    YouTube - незважаючи на свою давність за мірками сучасних підлітків (сервіс заснований більше десяти років тому), YouTube досі залучає молодих користувачів завдяки популярності ютуберів.

    Дані опитування дітей 11-12 років у Великобританії однозначно вказують на зниження популярності телефонних дзвінків у порівнянні зі спілкуванням у соціальних мережах та Інтернеті за допомогою мобільних пристроїв. Згідно з попередньою інформацією, 44% дітей у віці 11-12 років щодня розмовляють по телефону не більше п'яти хвилин; в той же час 23% щодня витрачають більше 2 годин на обмін миттєвими повідомленнями в будні дні і 27% - у вихідні; 23% щодня проводять більше 2 годин на сайтах соціальних мереж в будні дні і 32% - у вихідні; 35% щодня користуються Інтернетом зі своїх телефонів більше 2 годин.

    Розглядаючи ці тенденції, автор закликає пам'ятати про величезної прірви в звичках серед підлітків у 13 і 18 років. П'ять років, що розділяють ці вікові групи – це ціле покоління з точки зору розвитку мобільних технологій і соціальних мереж. Так що опубліковані дані про підлітків, ймовірно, вже застаріли. Тим часом, телефонні компанії вже давно очікують зниження доходів від звичайних дзвінків. Прихід же покоління, яке навряд чи буде знати, як набрати номер, завдасть по телефонного зв'язку смертельного удару, застерігає Джейсон Дін.

    Попередній матеріал
    Глави МЗС країн НАТО після насиченої програми саміту заспівали "Ми - це мир"
    Наступний матеріал
    У Новій Зеландії побудують найбільш злісного робота в світі

    Swatch презентує модель годинника з функцією підтримки мобільних платежів

    Мобільному телефону виповнилося 40 років

    Винахідники пропонують заряджати мобільники від бюстгалтера

    Facebook подвоїв свої прибутки завдяки мобільним версіям