osvita.ua

Між розвиненими країнами і країнами, що розвиваються, різниця у рівні освіти становить століття - вчені

    Для подолання прірви потрібно ще 70 років

    Дослідники інституту Брукінгса у Вашингтоні нарахували 100 років різниці у рівні освіти між розвиненими країнами і країнами, що розвиваються, повідомляє "BBC-Україна".

    На думку вчених, це проявляється також і в кількості років, проведених у школі. Як вважають фахівці, для подолання прірви потрібно ще 70 років.

    Вчені пояснюють таку різницю тим, яку важливість надавали освіті у тій чи іншій країні історично. Якщо у Європі та Північній Америці ідея навчання людей, які не належать до еліти, стала популярною до середини XIX століття, то для більшості країн Азії, Африки та Південної Америки загальна освіта стало реальністю лише після Другої світової війни, появи Декларації ООН про права людини та разом з деколонізацією.

    При цьому впродовж останніх півстоліття процес охоплення дітей початковою шкільною освітою різко прискорився, і це призвело до того, що 90% дітей у сучасному світі отримують її.

    Однак фахівці попереджають, що наразі діти і підлітки у країнах, що розвиваються, проводять у середньому 6,5 років у школі, водночас неповнолітні з розвинених держав - по 12. Дослідники закликають міжнародні організації переосмислити підхід до навчання.

    Попередній матеріал
    Євросоюз на параді у Москві 9 травня представить литовський дипломат
    Наступний матеріал
    МВС готове разом із ФБР розслідувати справи стосовно корупційних схем компаній Фірташа

    Обурені абітурієнти пікетували Міністерство освіти через тестування ЗНО

    У США освітян засудили на 20 років за підтасовку результатів іспитів

    Міносвіти: дипломи вишів із окупованих територій Донбасу недійсні

    Багато українських вишів "зникнуть з освітньої карти країни" – Яценюк