Про це в ході брифінгу щодо евакуації громадян літаком Іл-76 Міноборони із Непалу заявив т.в.о. командувача Повітряних Сил ЗСУ Сергій Дроздов.
"Проблеми посадки в Катманду були наступні. По-перше, з п'яти смуг функціонувала одна. По-друге, аеропорт поставив обмеження маси літаків на 100 тон. Наш літак важив 150 тон. Тому ми вирішили летіти зі зменшеною масою пального, щоб вистачило до дозаправки в Делі на зворотньому шляху. Проблемою також було і те, що в Катманду не можна було дозаправитися – там банально не було пального", - каже Дроздов.
В.о. командувача зазначив високу професійність екіпажу, який саджав літак в Непалі і злітав "на руках", а також впорався з проблемою пробитої шини шасі.
"Гума шини шасі була пошкоджена в Катманду, через ті умови, що там були… і потім просто не витримала при посадці. Екіпаж, незважаючи на ці складнощі, впорався з керуванням літака. Хочеться також сказати, що в Катманду в результаті стихійного лиха вийшли з ладу всі радіо- і навігаційні прибори, які допомагають саджати літаки, екіпаж теж все зробив самостійно", - каже Дроздов.