Про це повідомляє УНІАН з посиланням на Reuters.
Зокрема, в компанії Coca-Cola зазначили, що "з кожним днем імідж та репутація ФІФА продовжують тьмяніти". "ФІФА потрібні негайні та всеосяжні реформи, і цього можна досягти лише за справді незалежного підходу", - повідомили в компанії.
У McDonald's зауважують, що "події останніх тижнів продовжили послабляти репутацію ФІФА та суспільну довіру до її керівництва".
Разом з тим, у компанії Anheuser-Busch InBev повідомили, що тісно співпрацюють з ФІФА щодо реформування організації.
Як відомо, слідчі органи США проводять антикорупційне розслідування проти низки колишніх і чинних співробітників ФІФА, яким закидають причетність до багатомільйонних корупційним схемам.
Нагадаємо, позачергові вибори президента Міжнародної федерації футболу (ФІФА) пройдуть 26 лютого 2016 в Цюріху.