Фото із відкритих джерел

Окупаційна кримська влада звинуватила телеканал ATR в екстремізмі

    Влада анексованого Росією Криму звинуватив кримськотатарський телеканал ATR в екстремізмі.


    Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив журналіст каналу Шевкет Наматуллаєв.

    Керівництво телекомпанії отримало листа від Центру протидії екстремізму, в якому сказано, що Управління Роскомнагляду по Криму і Севастополю проінформувало МВС, що канал "наполегливо закладає думку про можливі репресії за національною і релігійною ознакою, сприяє формуванню антиросійської громадської думки, навмисно розпалює серед кримських татар недовіру до влади та її дій, що побічно несе загрозу екстремістської діяльності".

    У власників каналу вимагають надати всі правові документи і список офіційно працевлаштованих осіб.
    Попередній матеріал
    У четвер в Україні припиняться дощі, але вночі стане холодніше
    Наступний матеріал
    Повалені негодою дерева травмували 2-х мешканців Дніпропетровська