tvrain.ru

Окупанти заявляють, що телеканал АТR сам попросив себе закрити

    У "Роскомнагляді" стверджують, що мовлення каналу ATR припинили з ініціативи власника.

    Про це заявив глава "Роскомнагляду" Олександр Жаров, передає "Радіо Свобода".

    Так, за його словами, засновники каналу подавали документи чотири рази, але щоразу вони "були некомплектними"."Кожен раз це супроводжувалося галасом і піар-кампанією. Припинення мовлення телеканалу відбулося з ініціативи власників, які подали заявку. Ніхто їх вимикати не збирався», – запевнив Жаров.

    Представники телеканалу телеканалу ATR поки що не прокоментували цю заяву.

    Нагадаємо, кримськотатарський канал ATR 1 квітня цього року, опівночі, припинив мовлення на окупованому півострові. Медіахолдинг, до якого входить канал і ще низка кримських ЗМІ, так і не зміг отримати документи на реєстрацію від російського Роскомнагляду. Утім медійники стверджують, що таку заявку неодноразово подавали.

    Попередній матеріал
    Литва – єдина країна ЄС, яка бойкотуватиме усі без винятку події 9 травня в Москві
    Наступний матеріал
    Путінські байкери намагаються в'їхати до Польщі інкогніто - прикордонники
    Теги:

    Окупанти створюють власний кримськотатарський канал взамін закритого ATR

    Окупанти заарештували затриманого оператора ATR на 2 місяці

    В окупованому Криму з'явилися графіті на підтримку кримськотатарського телеканалу ATR

    Порошенко: відновлення мовлення ATR - справа честі для української влади