кол-центр сбу
5.ua

У СБУ планують удвічі збільшити штат працівників кол-центру відомства

    Удвічі збільшувати кількість персоналу у кол-центрі СБУ планують вже незабаром, оскільки наявні оператори не встигають відповідати на усі дзвінки.

    На гарячу лінію СБУ скаржаться українці на корупцію, сепаратистів та цікавляться пропускним режимом на Донбас.

    Правда, не завжди на гарячу лінію телефонують психічно здорові люди, кажуть оператори. Чи не щодня доводиться вислуховувати людей із різними маніями. А буває додзвонюються і вороги України.

    Раніше багато телефонували і давали наведення на прояви сепаратизму чи тероризму у різних регіонах. Але останніми місяцями тематика дзвінків різко змінилася. Людей , переважно із окупованих територій, цікавить одне – перепустки в зону АТО.

    Завдяки дзвінкам у кол-центр СБУ чистить власні лави. Отримана по гарячій лінії інформація дозволила піймати на гарячому службовців, що торгували перепустками із зони АТО.

    Олександр Аргат, Максим Петраков, "5 канал"

    Попередній матеріал
    Шахти Ахметова на окупованих територіях досі працюють, вугілля з них експортують через порти України - блогер
    Наступний матеріал
    Теракт в Ємені: вибухи в мечетях Сані забрали життя 126 людей

    СБУ відкрила пряму лінію зв'язку з керівниками відомства

    Порошенко призначив нового начальника Центру спецоперацій боротьби з тероризмом СБУ

    На Харківщині СБУ затримала дві групи диверсантів, які планували підриви на залізниці

    Документи для отримання перепусток в зону АТО відтепер можна подавати в електронному вигляді - СБУ