Фото ROB GIZIS, CUNY BMCC

Вчені знайшли воду неподалік від Сонячної системи

Астрономи виявили сліди водяних хмар на відстані близько 7,3 світлових років від Сонця.

Як пише науковий портал Science, якщо вчені підтвердять свою знахідку, це стане першим свідченням про наявність води за межами Сонячної системи.

Хмари огортають об'єкт розміром з Юпітер, відомий як коричневий карлик. Вони повинні давати уявлення про характер прохолодних гігантських планет, що обертаються навколо інших зірок.

Температура поверхні субзірки WISE J0855-0714, навколо якої знайшли хмари, трохи нижче точки замерзання води, що вище, ніж середня температура Юпітера, але менше температури Землі.

Об‘єкт знаходиться майже вдвічі далі від Землі, ніж найближча після Сонця до нашої планети зірка Альфа Центавра.

Асторономи досліджують хмари за допомогою НАСА WISE (Wide-Field Infrared Survey Explorer, Ширококутний інфрачервоний оглядовий дослідник), а також 6,5-метрового телескопа Бааде (одного з двох Магелланових телескопів в Чилі).

Перевірити свої висновки астрономи сподіваються шляхом детального дослідження спектрів WISE J0855-0714. Для цього вчені чекають запуску наступника космічної обсерваторії «Хаббла» - телескопа Уебба, який, як очікується, буде запущений в кінці 2010-х років.

Лісники зібрали 20 тонн гуманітарної допомоги для батальйону "Січ"