nature.com

Вчені знайшли рештки найбільшого у світі сухопутного динозавра

Тварина жила на Землі близько 100 млн років тому.

Науковці виявили рештки найбільшого у світі динозавра сухопутного динозавра, пише N+1 з посиланням на часопис Scientific Reports. Цей поки ще безіменний динозавр жив на Землі близько 100 млн років тому, що приблизно на 10 млн років раніше, ніж інші представники його роду.

Наразі виявлений динозавр є найбільшим на Землі. Його довжина сягає 37,2 м, що приблизно дорівнює третині довжини футбольного поля. Вага тварини, за даними вчених, становила близько 48 тонн.

Видання зазначає, що відкриття є особливо важливим, оскільки завдяки решткам стало можливим розуміння того, як ці величезні істоти пересувалися по Землі. Величезні хребці динозавра (близько 1500 мм в максимальному поперечному розмірі) були наповнені повітрям. Таким чином кістки були сильними, але легкими, що дозволяло динозаврам впевнено пересуватися по поверхні.

Як повідомляв 5.ua, у В'єтнамі померла найстаріша у світі черепаха. Одні дослідники припустили, що черепасі було понад 700 років і що вона була останнім представником виду Rafetus Leloii. Інші ж фахівці вважають, що вік черепахи сягав 120 років, а належала вона до виду Rafetus swinhoei.

Російська авіація вбила в Сирії щонайменше 3 тисячі людей – спостерігачі