@cord7oba / Twitter

Учені знайшли квітку, що пробула в бурштині щонайменше 15 млн років

Квітка збереглася неушкодженою

Вчені виявили в бурштині вид квіткових рослин, який вимер мільйони років тому. Про це пише Wonderzine.

Науковці з Орегонського і Ратгерського університетів з'ясували, що знайдені квітки збереглися неушкодженими, пробувши в бурштині протягом щонайменше 15-30 млн років.

Суцвіття виявив ентомолог Орегонського університету Джордж Пойнар (George Poinar), що вивчає комах: він побачив квітки у шматку бурштину, який зібрав ще у 1986 році під час поїздки до Домініканської республіки. Він показав свою знахідку професорові ботаніки Ратгерського університету Лені Струве (Lena Struwe). Струве дійшла висновку, що рослина належить до підкласу айстерід (він налічує близько 80 тис. рослин, серед яких, зокрема, картопля, петунії та кава), роду Strychnos, і назвала його Strychnos electri. До роду Strychnos належать переважно отруйні рослини; вчені вважають, що Strychnos electri, найімовірніше, також була отруйною.

"Відкриття цього нового виду в 30-річній колекції бурштину підкреслює, що в колекціях по всьому світу, як і раніше, приховано безліч невідомих науці видів, і у нас не вистачає вчених, які могли б досліджувати їх", - сказала про відкриття Лена Струве.

Нагадаємо, японські вчені оживили тихоходок, що перебували у заморозці 30 років.

Експерт: Подивляться, чи зареєстрували рішення "Радикальної партії" про вихід з коаліції