NASA

Місії із запуску людей на Марс матимуть на Місяці першу дозаправку - науковці

Місії з висадки людей на Марс будуть більш ефективними, якщо для початку вони зроблять зупинку на супутнику Землі, а вже потім продовжать рух до Червоної планети.

Про це свідчать результати дослідження, опублікованого в журналі космічних апаратів і ракет, йдеться у повідомленні видання Forbes.

Дослідники прагнуть, аби екіпажі, що їх запустять на Марс, змогли істотно заощадити запаси палива і зменшити витрати, необхідні для запуску. Вони мають використовувати спеціальні майданчики на Місяці для проміжної зупинки. На думку вчених, один із таких майданчиків можна розмістити на точці Лагранжа – це точка гравітаційної рівноваги на дальній стороні Місяця.

Автори дослідження дійшли висновків, що зупинка дасть змогу зменшити початкову вагу космічного корабля на 68%. Станція, розташована на Місяці, вважають вчені, повинна буде включати в себе депо із заправки ракетним паливом, яке складатиметься зі спеціального апарату і танкера, в якому буде міститися необхідний запас палива.

Як планують вчені, інфраструктура, що генерує паливо, встановлена на поверхні Місяця, дасть змогу виробляти досить палива - рідкого кисню та рідкого водню, отриманих із відомих запасів водного льоду на полюсах Місяця.

Як повідомляв 5.ua, 29 червня 2015 року в США заявили, що запустили програму перетворення Марсу на більш придатну для життя планету.

forbes.com