flickr.com/Egisto Sani

Британський археолог заявив, що розгадав таємницю поховання Нефертіті

Останки цариці Нефертіті можуть покоїтися в похоронній камері, до якої ведуть замуровані проходи в гробниці її сина, фараона Тутанхамона.

Таке припущення висловив англійський археолог Ніколас Рівз в доповіді, опублікованій в наукових записках Проекту царських гробниць Амарни, повідомляє BBC Україна. Якщо гіпотеза Рівза виявиться правдивою, це може стати найзначнішим відкриттям в єгиптології з 1922 року, коли експедиція на чолі з британським археологом Говардом Картером виявила незайману гробницю Тутанхамона.

Рівз проаналізував зроблені у високій роздільній здатності знімки гробниці фараона, які були зроблені іспанськими дослідниками і фахівцями з візуалізації з проекту Factum Arte в 2014 році. На думку Рівза, ретельний аналіз знімків дозволяє припустити наявність двох замурованих проходів, що ведуть до місця поховання легендарної красуні. Археолог вважає, що таємні проходи і захована за ними камера з останками Нефертіті залишилися недоторканими.

Нефертіті була дружиною фараона Ехнатона з XVIII династії, що правив в XIV столітті до н.е. Вченим не вдалося отримати переконливих даних про те, що одна з двох жіночих мумій, знайдених раніше в Долині царів у Єгипті, справді належить Нефертіті, як припускали раніше. Знаменитий бюст цариці зберігається в Новому музеї в Берліні.

Нагадаємо, нещодавно ізраїльські археологи виявили фрагменти міста Геф. Геф згадується у Біблії і насамперед відомий як батьківщина філістимського героя Голіафа.

У Нігерії щонайменше 47 людей загинули внаслідок теракту