mvs.gov.ua

У Хмельницькому запрацював call-центр Національної поліції

У сall-центрі централізовано прийматимуть повідомлення про правопорушення та організовуватимуть оперативне реагування на них.

У суботу, 26 грудня, у місті Хмельницький розпочав роботу call-центр Національної поліції. Як повідомляють у прес-службі МВС, у сall-центрі централізовано прийматимуть повідомлення про правопорушення та організовуватимуть оперативне реагування на них.

На кожну зміну у call-центрі заступатиме 6 операторів та 4 диспетчери. Оператор служби "102" прийматиме дзвінок і здійснюватиме первинну кваліфікацію події на основі отриманої від заявника інформації. Далі повідомлення передаватиметься відповідному диспетчеру, який має можливість на електронній карті міста відстежувати місце перебування усіх патрульних та інших нарядів поліції. Він направлятиме на місце події найближчий патруль, а якщо є ознаки кримінального правопорушення — і слідчо-оперативну групу. Також диспетчер відстежуватиме всі етапи реагування на подію та оптимізує діяльність патрулів, щоб жодна ділянка міста не залишалась без їхнього нагляду.

"З початком діяльності Call-центру унеможливлюється ситуація, коли людина не може додзвонитися в поліцію або її заяву з якихось причин не реєструють. Крім того, скорочується час реагування на повідомлення та підвищується ефективність діяльності підрозділів поліції", - зазначають у МВС.

Як повідомляв 5.ua, 26 грудня у Хмельницькому склали присягу 256 патрульних поліцейських. Сьогодні вони вирушать на охорону публічного порядку в місті.

Попередній матеріал
Прикордонники затримали в "Борисполі" іранців із фальшивими візами
Наступний матеріал
Бойовики 21 раз відкривали вогонь по українських позиціях – штаб АТО