5.ua

Одеське видання відреагувало на звинувачення Саакашвілі

    Місцеве видання "Думская TV" відреагувало на звинувачення чільника Одеської області Міхеїла Саакашвілі у публікуванні неправдивих результатів виборів.

    "Ми вирішили ніяк не коментувати цю заяву до закінчення паралельного підрахунку голосів. Першими це зробили Комітет виборців України та Громадянська мережа "Опора". За результатами підрахунку 100% протоколів, вони зафіксували у Труханова результат у 51,68%", - ідеться в редакторській колонці на сайті видання.

    У "Думская TV" також нагадали, що їхніми паралельними підрахунками відповідно до 77% опрацьованих протоколів дільничних комісій із приблизно 53% лідирував Геннадій Труханов. "Таким чином, дані, що публікувалися нашим виданням, повністю підтвердилися", - констатувало видання.

    Нагадаємо, напередодні Саакашвілі звинуватив одеське видання в публікуванні неправдивих результатів виборів. "На Думській TV, повністю підконтрольному колишньому регіоналу, а нині місцевому представнику БПП "Солідарність" тиражуються свідомо сфальсифіковані результати, згідно яким в Одесі другого туру виборів не повинно бути. Нісенітниця!" - написав голова Одеської ОДА.

    Попередній матеріал
    Бойовики ІД стратили трьох осіб у Пальмірі, підірвавши їх разом із стародавніми колонами
    Наступний матеріал
    У Київському військовому госпіталі канадські лікарі оперують бійців АТО