5.ua

У столиці запрацює автоматизована інформаційна система управління майном Києва

    Для цього в КМДА створили спеціальну робочу групу.

    Для удосконалення механізму управління майном територіальної громади Києва, забезпечення прозорості та відкритості діяльності структурних підрозділів у Київській міській державній адміністрації створили робочу групу з питань впровадження та експлуатації автоматизованої системи "Інформаційна система управління майном міста Києва". Відповідне розпорядження підписав Віталій Кличко, повідомляється на сайті КМДА. Головою робочої групи визначено заступника голови КМДА Михайла Радуцького.

    " Наразі міські інформаційні бази даних майна у столиці створюються за відомчим принципом. При цьому процеси збирання, вимоги до їхньої структури, складу та якості практично не координуються", -  пояснив заступник голови КМДА. За його словами, така нескоординованість ускладнює, а іноді й унеможливлює ефективні й прозорі управлінські процеси та інтегрування інформаційних даних. Водночас використання автоматизованої системи допоможе вирішити ці проблем, воно забезпечить результативне управління майном та задовольнить потреби на доступ до інформації.

    Як зазначив заступник, впровадження автоматизованої системи "Інформаційна система управління майном міста Києва" дозволить в автоматизованому режимі ефективно накопичувати і використовувати інформаційні дані про:

    - об’єкти нежитлового фонду та їх характеристики, стан їх використання;

    - орендну плату та результати фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств;

    - приміщення, які підлягають приватизації;

    - надходження до бюджету міста від оренди;

    - містобудівну діяльність та документація;

    - кадастровий план земельних ділянок;

    - планувальні обмеження та функціональне зонування генерального плану м. Києва;

    - зовнішні межі прибережних захисних смуг об’єктів водного фонду;

    - програму розвитку зеленої зони столиці;

    - програму економічного розвитку столиці;

    - заклади охорони здоров’я та заклади освіти;

    - історико-культурні пам’ятки;

    - стан оформлення пайової участі;

    - встановлення та демонтаж рекламних засобів.

    "Механізм цієї системи здатний оперативно відображати інформацію, узагальнюючи або навпаки розділяючи наявні інформаційні ресурси відповідно до запиту і за необхідністю. Також передбачено можливість обліку та контролю за правомірністю використання об’єктів комунальної власності", – зауважив Михайло Радуцький. 

    Попередній матеріал
    Посол Януконіс не мав повноважень говорити про плани Литви постачати зброю Україні – прем'єр країни
    Наступний матеріал
    У київській психіатричній лікарні сталася пожежа: людей евакуювали (ФОТО)