Таким чином, за півтора роки оновлять 95 застарілих вагонів, які їздять столичною підземкою із 60-х років. Під програму модернізації поки що потрапили п`ять вагонів. Їх вже передали на Крюківський вагонобудівний завод. Ще десять - відправлять в листопаді. Співпраця за Кіотським протоколом передбачає розробку об`єктів, які допомагають зменшити викиди вуглекислого газу в повітря. Вагони після модернізації витрачатимуть на 40 відсотків менше електрики. Деталі для рухомого складу виготовляють в Японії, а збирають на Крюківському заводі.
Олександр Пьоришкін, в.о. голови правління ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод": "Проект разбит на 2 этапа. Первый этап - это состав опытный, который мы сделаем. И тогда мы его протестируем, проведем все испытания и получим подветдрждающие практические результаты, после чего уже пойдет второй этап проекта. Он будет основан на серийном производстве уже вот таких модернизированных вагонов".
Олександр Попов, голова КМДА: "Ми відправляємо перші вагони на Корюківський вагонобудівний завод. Це старт проекту. Таким чином, десь на осінь ми будемо мати перші вагони, і будемо проводити експлуатацію їх тут".