Кадр із відео

Українці запустили соціальну мережу для поціновувачів мистецтва

Долучитися до соцмережі можуть усі, кого цікавить мистецтво.

Українські розробники створили соціальну арт-мережу під назвою One Day Auction. Про це пише Cultprostir.

Додаток ODA поєднує в собі функції Instagram та світові платформи з продажу мистецтва онлайн – Paddle8, ArtNet, Artsy, Saatchi Online. Окрім цього, приєднатися до соцмережі можуть всі, кого цікавить мистецтво. Тут можна ставити "лайки", коментувати твори, купувати і продавати, знаходити інформацію про художників, ознайомитися з асортиментом галерей, аукціонних домів та приватних дилерів з України. Автори проекту обіцяють, що за півроку буде доступний контент з усього світу.

На ODA можна придбати роботи за ціною від $50 до $10 тис. Окрім творів мистецтва, тут з’являтимуться такі лоти, як раритетні автомобілі та колекції вин.

"Одна з наших переваг – ми проводимо одноденний аукціон, тоді як інші існуючі майданчики з продажу предметів мистецтва здійснюють тижневі і більш тривалі онлайн-торги. Крім того, завдяки тому, що додаток ODA припускає розміщення контенту з усього світу (галереї, аукціонні будинки, дилери), який оновлюється щодня, це ще й найбільший освітній майданчик", - розповіла CEO проекту Ольга Нікітова.

 Як повідомляв 5.ua, волонтери створили мобільний додаток для вивчення української мови.

Попередній матеріал
У Міноборони планують розробити жорстку систему контролю за якістю харчування військовослужбовців
Наступний матеріал
Муженко: Завдяки підвищенню зарплатні військовослужбовцям зросла кількість охочих служити у ЗСУ за контрактом

Киянин потрапив до рейтингу найуспішніших молодих європейців від Forbes

Український стартап, що робить 3D-пазли з дерева, запустив кампанію зі збору коштів на Kickstarter

Український проект Petiole ввійшов до двадцятки найяскравіших стартапів світу