Кадр із YouTube

Роббі Вільямс став директором з маркетингу Volkswagen

    Відомий британський співак Роббі Вільямс став директором з маркетингу компанії Volkswagen.

    Про це повідомляється на офіційній сторінці Volkswagen у Facebook.

    Як повідомляється, на новій посаді Вільямс вже встиг представити рекламну кампанію Club & Lounge, яка спрямована на просування нової серії автомобілів.

    Слоганом кампанії стала фраза “Як приголомшливо це звучить” (Wie gut klingt das denn). Реклама стосується дев'яти моделей, серед яких різні модифікації Golf, Polo, Beetle і Tiguan. Попередні продажі машин нової серії почалися 18 грудня.

    Роббі Вільямс вважається найпопулярнішим британським співаком. Елтон Джон назвав його Френком Сінатрою XXI століття. Світові продажі альбомів виконавця перевищують 55 мільйонів екземплярів.

    Зазначимо, це не перши випадок, коли великі компанії наймають відомих артистів. У 2013 році компанія Lenovo запросила голлівудського актора Ештона Катчера стати інженером-розробником. З жовтня минулого року актор працює з проектними групами компанії по всьому світу для розробки та маркетингу лінії планшетів Yoga, роблячи свій внесок у дизайн, технічні параметри, програмне забезпечення та сценарії використання.

     

    Попередній матеріал
    The Times назвала Меркель людиною року
    Наступний матеріал
    Державний борг України перевищив трильйон гривень