Відповідне рішення було ухвалене 8 липня. "Це фінальна крапка в процесі написання дорожньої карти, яка пояснює, яким чином ми реформуємо систему автодору, передамо експлуатаційні можливості на місця, будемо фінансувати дорожнє будівництво", - заявив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.
Обласні, районні автодорожні підприємства, дорожньо-експлуатаційні управління з січня наступного року будуть передані в управління місцевій владі та з метою подальшої приватизації, повідомив 9 липня директор департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку і автомобільних перевезень Міністерства інфраструктури України Роман Хміль на своїй сторінці у Facebook.
Планується впровадити довгострокові контракти, за якими підрядник несе відповідальність за якість протягом гарантійного терміну в 7-10 років. "Зараз також робимо електронну карту, на якій буде вся інформація про стан доріг, вартість їх ремонту, куди йдуть гроші, стратегічні плани та пріоритети ремонтів та інше", - зазначив Хміль.
Надалі планується впровадити незалежний контроль якості всіх дорожніх робіт. Зокрема, як повідомляв раніше Пивоварський, будівництво доріг в Київській області контролюватиме австрійська компанія.